S dolaskom nove turističke sezone svi iznajmljivači apartmana i drugog turističkog smještaja razmišljaju kako ostvariti maksimalnu popunjenost.
Mnogi se iznajmljivači odlučuju na oglašavanje preko velikih online servisa kao što je Booking.com. Međutim, oglašavanje preko Bookinga nije više toliko isplativo kao nekada. Prije svega, provizije se kreću u iznosu negdje od 15 do 18%, a na tu proviziju također trebate državi platiti PDV.
Visoke provizije Bookingu i porez državi
Tako da ukupan iznos koji ćete platiti Bookingu skupa s porezom državi na kraju koštaju kao suradnja s renomiranom turističkom agencijom, s razlikom da će vam agencija odraditi cjelokupnu korespondenciju i kontakt s gostom na koje biste inače utrošili dosta vremena. Booking vam neće napraviti ništa osim što će se vaš apartman pojaviti na njihovom oglasnom prostoru (zajedno s brojnim tisućama drugih apartmana).
PREPORUČUJEMO: Kućni ljubimci u apartmanima: da ili ne?
PREPORUČUJEMO: Kako odrediti optimalnu cijenu apartmana
PREPORUČUJEMO: 38 zlatnih savjeta za uspješno iznajmljivanje apartmana
Također, mnogi iznajmljivači u zadnje vrijeme odustaju od suradnje s Bookingom zbog komplicirane procedure plaćanja PDV-a na proviziju, a na koju se također može izgubiti podosta vremena, a i živaca (susret s hrvatskom birokracijom!).
Dovoljno je samo vidjeti izgled službenog P-PDV obrasca te obrasca PDV s brojnim nejasnim poljima i kvadratićima koje treba popuniti pa da se “porezni obveznik” uplaši svega i odustane od takvog načina iznajmljivanja.
Nedostaci oglašavanja na portalima s plaćenom članarinom
Osim Bookinga, neki se iznajmljivači oglašavaju i na raznim domaćim turističkim portalima na kojima se plaća članarina ili pristojba za prikaz vašeg oglasa.
Cijene koje iznajmljivači u tom slučaju plaćaju kreću se u rasponu od 400 pa sve do 2500 kn godišnje, bez ikakve garancije da će netko zaista i rezervirati vaš smještaj.
S obzirom na to da takve web-stranice nerijetko imaju slabu posjećenost i zanemarivu online vidljivost, za dobar dio iznajmljivača takvo oglašavanje je na kraju samo gubitak novca.
PREPORUČUJEMO: Što sve treba imati u apartmanu
PREPORUČUJEMO: Privatni iznajmljivači i izdavanje računa
PREPORUČUJEMO: Kompletan vodič za iznajmljivanje apartmana
Prednosti suradnje s turističkom agencijom Anna Tours
Ako želite izbjeći svu kompliciranu proceduru koju morate proći ako ćete se oglašavati na Bookingu, Airbnb-u i sličnim stranim online servisima, ili pak uštedjeti novac za članarinu, tada vam za oglašavanje apartmana 2020. godine preporučujemo turističku agenciju Anna Tours.
Naime, turistička agencija Anna Tours je jako dobro poznata u Hrvatskoj, na turističkom tržištu posluje već preko 25 godina te je odlikuje bogato iskustvo, educirano osoblje, kao i vrlo korektan odnos prema svim iznajmljivačima s kojima surađuje.
Što možete očekivati od suradnje s agencijom Anna Tours:
- maksimalnu online vidljivost vašeg oglasa na tražilicima
- prisutnost na mreži stranih turističkih portala
- tekstualni opis i neograničen broj fotografija vašeg oglasa
- prikaz lokacije na Google mapi
- prosječnu godišnju popunjenost od čak 120 dana
- nisku proviziju
- brzu isplatu vaše zarade od iznajmljivanja
- profesionalnu komunikaciju s gostima
- uštedu vašeg vremena, živaca i novaca
Odaberite najbolji model za oglašavanje vaših apartmana, soba, vila i kuća za odmor te u turističkoj sezoni 2020. ostvarite maksimalnu popunjenost uz odličnu zaradu i minimalnu gnjavažu!
Pošaljite svoj upit u vezi oglašavanja bez ikakve obveze te ćete vrlo brzo dobiti sve relevantne informacije.
Turistička agencija Anna Tours d.o.o.
Primorska cesta b.b. (hotel Jadran)
51512 Njivice
tel. 051 / 846 – 165
mob. 091 / 280 – 6981 (odgovorna osoba g. Ivan Perić)
e-mail: info@annatours.hr