Zračna Luka Split, smještena u Kaštel Štafiliću, na lokaciji poznatijoj i kao Resnik, jedna je od devet međunarodnih zračnih luka u Hrvatskoj. Od Trogira je udaljena 6 km, a od Splita 25 km. Iako je Zračna luka „Franjo Tuđman” najprometnija zračna luka u Hrvatskoj, Zračna luka Split najprometnija je domaća zračna luka tijekom ljeta kada u nju stižu stotine turističkih letova.
U srpnju ove godine Zračna luka Split oborila je rekord pa je tako preko nje tog mjeseca prošlo 723.048 putnika. Za usporedbu, prošle godine je u srpnju primila 695.509 putnika.
Može li uskoro u jednoj od idućih sezona očekivati promet od čak milijun putnika u mjesecu srpnju? Iako će to možda nekima zvučati preoptimistično, Zračna luka Split je ove godine dobila značajno proširenje kapaciteta, a vrijednost te investicije je čak 450 milijuna kuna. Radi se zapravo o jednoj od najvećih investicija na državnoj razini. Tako se novi terminal splitskog aerodroma prostire na sveukupno 35.000 četvornih metara.
S obzirom na značajna ulaganja, proširenje kapaciteta i modernizaciju, nije nemoguće da se u jednoj od narednih sezona ostvari promet od milijun putnika tijekom jednog mjeseca u vrhuncu sezone. Samo je ove godine putnički promet bio za oko 7% veći nego lani.
Inače od ove godine i AirFrance, francuski nacionalni avioprijevoznik, po prvi put direktno leti za Split. AirFrance je tako uveo tri leta tjedno koji će letjeti tijekom srpnja i kolovoza.
Osim toga i broj gostiju u Splitsko-dalmatinskoj županiji je u porastu, i prema podacima iz sustava eVisitor tijekom srpnja je u županiji boravilo 923.288 gostiju, što je za 4000 dolazaka bolji rezultat nego lani. Bez obzira na neke prognoze o lošoj turističkoj sezoni, broj gostiju se u Splitsko-dalmatinskoj županiji ove godine dakle čak i povećao.
Većina putnika sa splitskog aerodroma upućuje se prema Splitu gdje u samome gradu i okolici rezerviraju hotelski i apartmanski smještaj, a neki se od njih odlučuju i za daljnje putovanje trajektom prema Braču, Hvaru i drugim otocima.
Ono što bi trebalo promijeniti za još bolje turističke rezultate jest povesti računa o kakvoći mora u Splitu i okolici s obzirom na to da mnogi ilegalno ispuštaju sadržaj “crnih jama” direktno u more na plažama. Tako u Kaštelima svako malo dolazi do onečišćenja mora koje nije za kupanje što svakako nije dobra reklama za turizam, a tako ni za zračnu luku čiji putnici ni ne slute da turistička destinacija u koju su upravo sletjeli nema riješenu kanalizaciju.