Fotografiranje apartmana te kvalitetne fotografije koje možete priložiti uz svoj oglas za iznajmljivanje apartmana jedan je od najučinkovitijih načina za povećanje vidljivosti vašeg oglasa. Naime, statistike govore da oglasi za iznajmljivanje apartmana koji imaju fotografiju imaju čak 94% više pregleda potencijalnih gostiju u odnosu na slične oglase bez fotografija. Ipak, tu priča o fotografiranju nije završena.
Kvaliteta fotografija utječe na dojam gosta
Gostima je također bitna kvaliteta fotografija koje stavljate uz svoj oglas. Dakle, nije svejedno hoće li biti riječ o nekakvim amaterskim fotografijama snimljenim npr. mobitelom, ili pak o profesionalnim fotografijama koje je snimio stručan fotograf s profesionalnom opremom. Statistike opet govore svoje: 67% turista je reklo da je kvaliteta fotografije vrlo važna prilikom odabira apartmana odnosno smještaja za odmor.
Stoga, kako biste dobili zaista kvalitetne snimke koje onda može koristiti za promociju svojih oglasa, za fotografiranje apartmana svakako angažirajte profesionalnog fotografa. To će biti kratkoročna investicija koja će vam se dugoročno itekako isplatiti.
Više fotografija – više pogleda
Također se potrudite osigurati što više fotografija svoga apartmana. Za to postoji jedan vrlo praktičan razlog: više fotografija omogućit će turistima pogled na vaš apartman iz više kutova te će steći bolji dojam o smještaju kojeg nudite. Imajte i na umu da gosti zapravo u gomili sličnih oglasa za iznajmljivanje odabir vrše upravo na temelju fotografija jer one kreiraju prvi dojam. Ako je gost impresioniran ili barem zadovoljan slikama koje ste postavili uz oglas, prekinut će daljnju potragu te će se odlučiti za vas. Stoga je nužno da imate što veći broj dobrih i kvalitetnih fotografija kojima ćete istaknuti svoj smještaj. Veći broj fotografija također pričaju vizualnu “priču” o smještaju kojeg nudite. Ne moraju to biti fotografije samoga apartmana; možete ubaciti i pokoju fotografiju okolnog krajolika, prirode, plaže, mjesta i sl. što će sve skupa upotpuniti dojam potencijalnog gosta.
Fotografiranje apartmana jedan je od najboljih načina za povećanje vidljivosti oglasa
Slika govori više od tisuću riječi
Izreka da “Slika govori više od tisuću riječi” možda se najbolje može primijeniti u turizmu, gdje je vizualni prikaz najvažniji. To su naravno prepoznali mnogi iznajmljivači pa ih po nekim procjenama čak 80 posto odabire usluge profesionalnog fotografa kako bi dobili kvalitetne fotografije svojih smještajnih jedinica. Fotografije se nakon fotografiranja obično trebaju i digitalno obraditi (posao koji također obično radi fotograf, ili pak stručnjak za obradu fotografija) te su tek nakon toga spremne za korištenje.
Fotografije svojih apartmana ne samo da možete priložiti uz oglase, nego i podijeliti na društvenim mrežama gdje će izazvati divljenje, pažnju i zainteresiranost. Neke će od njih zacijelo biti i dijeljene dalje, izazvati pozitivne komentare, pa čak i upite zainteresiranih osoba koje mogu postati vaši gosti. Sve su to razlozi da što prije predstavite svoje apartmane lijepim i kvalitetnim fotografijama koje će privući znatiželjne poglede i rezervacije turista koji žele uživati u smještaju kojeg nudite.